Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Sirith | użytkownik

imię i nazwiskoAsia adres zarejestrowany13.01.2010 @15:48:45 ostatnio na stronie22.12.2012 @23:01:32

Ktoś to w ogóle czyta? Hm, nieważne.
*
Żyję już jakiś czas na tym świecie i w poszukiwaniu jakiegoś kreatywnego zajęcia, pojawiła się fotografia. Bo talent do fotografowania, pstrykania zdjęć to "dar" zupełnie innego kalibru niż chociażby rysowanie. W każdym razie mnie łatwiej zrobić zdjęcie niż narysować coś.

Lubię portrety, jednak nie przepadam za zwykłymi pstrykami. W większości swoich pracy używam do obróbki Photoshopa. Lubię prace z przekazem, nawet jeśli umierają one na etapie przygotowania.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty23 komentarze3168 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Raflo    20.01.2010 @20:49:48
thx
~eugi    20.01.2010 @17:09:56
_______
~eugi    20.01.2010 @17:04:44
_______
~Kristop    20.01.2010 @15:27:30
Dziękuje bardzo
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~PhotoCichy    20.01.2010 @15:03:47
serio? hehe;D rzeczywiście tak to wygląda pozdrawiam;*
~ZakochanaZlosnica    20.01.2010 @13:16:48
Ślicznie dziękuję za odwiedziny.!
Pozdrawiam
Złośnica.
_______
"Talent to dar uniwersalny. Trzeba mieć jednak wiele odwagi, żeby z niego skorzystać, a zatem nie lękaj się być najlepszy."
~marj    20.01.2010 @13:11:54
dzięki :D
~123456    19.01.2010 @18:57:26
dzieki sliczne profilowe i super galeria sie zapowiada :D
~marti79    19.01.2010 @18:43:28
dzięki Asiu..
~naadin    19.01.2010 @18:12:04
proflilowe mi się podoba.
~neuroleptyk    19.01.2010 @17:36:40
nie wiem czy żal, ma to szczęście ze nawet po śmierci jest piękny - choć taki zwyczajny.
~razraz    19.01.2010 @10:45:17
ja rowniez zycze powodzenia
~miirex    19.01.2010 @10:01:50
Dobrej zabawy na DA
_______
Uśmiechnij się życie nie jest Twoim wrogiem ...
~Grzesiek74    18.01.2010 @17:32:01
Oj...ciężki chleb ma też pan. A na świecie jeszcze tyle koszenia... Dobrze że drzewa nie mają duszy ani myśli...
~Grzesiek74    18.01.2010 @17:21:26
Pan Żniwiarz chyba lekko przysnął, więc mniemam że długo mu się spowiadali. Mam wrażenie że jest lekko zawiedziony i znudzony, ale spoko - niedługo i po mnie przyjdzie, zapewniam że przy mnie będzie bardziej ożywiony Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 12 13 14 15
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt